Warning: include_once(/var/www/pixoyo.no/public_html/wp-content/themes/optimizewp/framework/modules/like/like-functions.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/pixoyo.no/public_html/wp-content/themes/optimizewp/framework/modules/like/load.php on line 4

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening '/var/www/pixoyo.no/public_html/wp-content/themes/optimizewp/framework/modules/like/like-functions.php' for inclusion (include_path='.') in /var/www/pixoyo.no/public_html/wp-content/themes/optimizewp/framework/modules/like/load.php on line 4
Digital markedsføring - Pixoyo
Top
google-adwords-300x300

Google AdWords – Betalt søk

Bli sett av kundene i det øyeblikket de søker på Google etter nettopp det du tilbyr av produkter eller tjenester. Google AdWords er verdens mest brukte søkeannonseplattform. Gjør din bedrift godt synlig for de søkeordene dere selv ønsker i Bli sett av kundene i det øyeblikket de leter etter informasjon om dine produkter og tjenester på Google. Annonsene vises over eller ved siden av søkeresultatene, og man betaler kun når noen klikker på annonsene inn til ditt nettsted.

Google Display Ads

Med Google Displaynettverk kan du formidle en lang rekke annonseformater til kunder i alle hjørner av det digitale universet Internett er. Med de ulike målrettingsmetodene kan du knytte annonsene dine til steder eller målgrupper i Displaynettverket. Annonsene dine vises på en hel rekke nettsteder og i mobilapper og videoinnhold. Som på Google AdWords søk, så kan vi også i Google Display bestemme at vi kun vil betale per klikk.

display-ads-300x300
Google-shopping-ikon-300x300

Google Shopping

Har du en nettbutikk og ønsker å få frem alle produktene dine er Google Shopping Ads måten å gjøre dette på. Gjennom å vise frem produktene med bilde, pris og produktbeskrivelse blir hvert søk mer relevant og mulighetene for salg øker betraktelig. For å komme i gang trenger man en Merchant-konto med en feed/script fra nettbutikken, som man kobler sammen med Google AdWords.
Som på Google AdWords så er det betal-per-klikk modell.

Facebook – og instagram Ads

Facebook og Instagram er en av de beste annonseplattformer, fordi man kan nøyaktig velge målgruppe mot f.eks. geografisk område, kjønn, alder, interesser, utdanning, sivil status, arbeidsplass med mer. Denne informasjonen hentes direkte fra brukernes profiler og er ikke en generalisering, noe som gir bedre nøyaktighet med annonsene man gjør.

facebook-300x300
youtube-ikon-1-300x300

YouTube- og videoannonsering

YouTube er verdens nest største søkemotor, og et nettsted hvor den norske befolkningen bruker timesvis i uken. Det er naturlig å tenke utelukkende på videoer som annonsemateriell når man tenker Youtube, men dette er en meget effektiv annonsekanal der man kan benytte både tekst-, video-, og bildeannonser.

Remarketing

Med remarketing kan du vise annonser til personer som har besøkt nettstedet ditt eller brukt mobilappen din tidligere. Hvis folk for eksempel forlater nettstedet ditt uten å kjøpe noe, kan du bruke remarketing for å gjenopprette kontakten med dem ved å vise relevante annonser på de ulike enhetene deres.For at remarketing ikke skal oppleves som spam må man gjøre det riktig. Da vil det i stedet oppfattes som relevant informasjon.

remarketing
youtube-ikon-1-300x300

Nyhetsbrev - Mailchimp

Flere studier påpeker hvordan ROI (Return of Investment) er større for e-post markedsføring enn for noen annen markedsføringskanal. Med andre ord er e-post den mest lønnsomme markedsføringskanalen du kan benytte og samtidig skape lojalitet hos dine kunder. Nyhetsbrev treffer motiverte kunder rett i innboksen og du kan måle verdien ved hjelp av analyseverktøyet.

Søkemotoroptimalisering (SEO)

Søkemotoroptimalisering (SEO - Search Engine Optimization) handler om å øke synligheten i de ubetalte, eller såkalte organiske, søkeresultatene. Dersom søkemotorene ser at nettsiden tilfredstiller søkemotorenes tekniske retningslinjer og ikke minst - gi de besøkende godt, relevant innhold i en god brukeropplevelse vil siden rangere høyt i søkeresultatene. Når nettsiden rangerer høyt i søkeresultatene har den høyere synlighet for potensielle kunder.

seo

Google AdWords-pakker

Vi har satt sammen de mest effektive pakkene som passer fra en liten bedrift, mellom stor og til større aktører.

Vi hjelper deg med å velge riktig pakke som passer din bedrift.

  • Antall kampanjer
  • Google Adwords
  • Google Remarketing
  • Display Ads
  • Google Shopping
  • Søkeordanalyse
  • Rapport
  • Drift av Google-konto

Google Start

Kr 2.990,- / pr. mnd.

  • Opptil 3 kampanjer

Google Basic

Kr 3.990 / pr. mnd.
  • Opptil 5 kampanjer

Google Pro

Kr 6.990 / pr. mnd.
  • Opptil 8 kampanjer

Annonsekostnader kommer i tillegg til våre pakkepriser. Vi hjelper med å finne et passende budsjett. Dette setter vi sammen basert på vår kjennskap til markedet og kundens forretningsstrategi. Alle priser er eks. mva.

Facebook –og Instagram pakker

Vi har satt sammen de mest effektive pakkene som passer for en liten bedrift, mellomstor og til større aktører.

Vi hjelper deg med å velge riktig pakke som passer din bedrift.

  • Antall kampanjer
  • Facebook strategi
  • Instagram Ads
  • Pixel tracking
  • Conversion tracking
  • Rapport
  • Drift av Ads Manager

Facebook Start

Kr 1.990,- / pr. mnd.
  • Opptil 2 kampanjer

Facebook Basic

Kr 3.990 / pr. mnd.
  • Opptil 4 kampanjer

Facebook Pro

Kr 5.990 / pr. mnd.
  • Opptil 6 kampanjer

Annonsekostnader kommer i tillegg til våre pakkepriser. Vi hjelper med å finne et passende budsjett. Dette setter vi sammen basert på vår kjennskap til markedet og kundens forretningsstrategi. Alle priser er eks. mva.