Top
digital-strategi

Digital Strategi

Vi har lang erfaring med digitale strategier både for store og små selskaper. Den digitale strategien skal være forankret i virksomhetens forretningsmål og strategier og skal sikre at alle drar i samme retning. For å lage en god digital strategi er det viktig å kartlegge målsetning og målgruppe. Deretter kan man fokusere på de digitale tiltakene man tar i bruk for å nå målet. Sammen med kunden definerer vi mål, budsjett og tiltak som skal sikre en god digital strategi. Dessuten måler vi alt som er målbart - vi dokumenterer effektene.

Strategi nettsider

Nettsiden er desidert den viktigste kanalen en bedrift har i dag. Mange tror kundene strømmer inn døra bare fordi de man har en nettside. Dessverre er det ikke så lett. For å lykkes er det viktig å ha en plan for hvordan du skal få besøkende, hva du ønsker at de skal gjøre på nettsiden og hvordan du skal nå målene du setter deg. Deretter må man ta i bruk webanalyse for å få innsiktet man trenger for å kontinuerlig forbedre nettsiden.

strategi-nettside
strategi-kampanjer

Strategi kampanjer

En målrettet kampanje av et produkt eller en tjeneste i en begrenset tidsramme og fastsatte budsjetter. Vi definerer målsettinger, målgrupper, kanaler, budsjetter og oppretter en kampanjeplan. Vi har lang erfaring med lansering av produkter digitalt og kan bistå med produksjon av digitalt materiell og oppsett av webanalyse for kampanjene.

Strategi i sosiale medier

Vi tilbyr utarbeidelse av en kommunikasjonsmanual som gir viktige føringer for hvordan bedriften skal styrke merkevaren og skape oppmerksomhet på sosiale medier. Her har man mulighet til å komme i direkte dialog med kunder, inspirere og øke bevisstheten omkring produkter og tjenester man tilbyr. Trenger du hjelp eller ønsker å bedre tilstedeværelsen i sosiale medier, ta kontakt, så hjelper vi deg.

social-media-strategi
mobil-strategi

Mobil strategi

De tre siste årene har vist at handel fra mobile enheter har økt fra 20 til 38 prosent noe som gir en total økning på 90%. Dette viser at mobiltelefonens har en viktig betydning for norske netthandel. Likevel har nesten 4 av 10 (ca. 37%) mobilkunder avbrutt et kjøp på grunn av at nettsiden ikke var mobiltilpasset. Vi i Pixoyo hjelper deg med å lage løsninger og strategier både for mobiltilpasning og markedsføring rettet mot mobile enheter.

Innholdsmarkedsføring

Innholdsmarkedsføring er å skape og distribuere relevant og verdifullt innhold i egne kanaler for å tiltrekke seg, engasjere og beholde en tydelig definert målgruppe. Det handler om å lage interessant innhold og informasjon som kundene dine leter etter, slik at du faktisk får deres oppmerksomhet. Innholdsmarkedsføring kan gi kunder og publikum nyttig informasjon før og etter kjøpet, og mens de handler. Vi hjelper deg med strategi, redaskjonell plan og skrivehjelp for at du skal lykkes med innholdsmarkedsføringen.

innholdsmarkedsforing